Tájékoztatás diákétkeztetésről

Tájékoztató a diákékeztetéssel

kapcsolatos tudnivalókról 

2023/2024-es tanévtől

 


Az étkezés megrendelése és számlázása és nyilvántartása a Menza Pure szoftver alkalmazásával történik. A program ciszterci.eny.hu  címen érhető el.

(Ajánlott minimum böngésző verziók PC: IE9+, Firefox, Chrome; Mobil: Android 4.2+, IOS 7.1+)

 

 

Első bejelentkezés

A programba való belépéshez egy e-mail cím regisztrálása szükséges, amit az etkezes@crnl.hu címre beküldött ADATLAPON lehet kérni. Az azonosítóhoz a regisztrált e-mail címet kell beírni, majd az „új jelszó kérése” gombra rányomni. Ha a bejelentkezési e-mail cím megegyezik a programban szereplő regisztrált e-mail címmel, akkor egy belépési jelszó érkezik erre a címre.

A programba belépve először az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) jelennek meg és csak ennek elfogadása után lehet az „Étkező felületre” továbblépni.

Belépés után a jelszót célszerű megváltoztatni, ami a súgó menüpontot lenyitva tehető meg.

A súgó menüpontban található a „Kézikönyv a felületről”, amit javaslunk a használat előtt tanulmányozni.

 

Megrendelés

A megrendelés az „étkezés igénylés/lemondás” menüpontban meghatározott munkanapokra történik. Minden nap a megfelelő étkezési típusok közül lehet választani, de mindegyik típusból csak egy adagot. Diétás étkezés igénylését először külön kell jelezni az etkezes@crnl.hu e-mail címen a megfelelő igazolás beküldésével. Az online felületen keresztül minden hónapban az 5. és a 15. nap között kell a rákövetkező havi étkezés megrendelését elkészíteni, azaz a megrendelést az internetes felületen menteni. A megrendelés végén a jobb felső sarokban található „MENTÉS” gombra rá kell kattintani, különben törlődnek a jelölések! A megrendelési intervallum lejárata után a következő havi rendelés lezárul, pótrendelésre semmilyen formában nincs lehetőség!

A programban minden már megrendelt vagy következő hónapra megrendelhető étkezési nap megjelenik. A felületen láthatóak a munkaszüneti napok, tanítás nélküli munkanapok, őszi-, téli-, tavaszi szünetek is, de azokra megrendelést rögzíteni nem lehet.

 

Kedvezményes étkezés

 

Kedvezményes étkezésre csak a NYILAKTOZAT és szükség szerint az igazolások beküldése (etkezes@crnl.hu e-mail címre) után van lehetőség. A nyilatkozat egy tanévre érvényes, minden tanév elején az adott évre vonatkozó nyilatkozatot be kell küldeni. A jogviszony igazolások beküldésének határideje október 15. A programba való belépéskor feltétlenül ellenőrizzék le, hogy a megfelelő kedvezmény beállításra került-e, mert a számla elkészítése után már nem tudunk változtatni.

 

 

Étkezés lemondása

A kiszámlázott étkezések lemondása a változással érintett napot megelőző munkanapon legkésőbb 9:00 óráig tehető meg a felületen. Az „étkezés igénylés/lemondás” menüpontban a kékkel megjelenített 1 adagra kattintva törlődik a megrendelés, amit „MENTÉS” gombbal kell rögzíteni. A lemondott étkezések térítési díja a következő befizetéseknél kerül jóváírásra. A következő munkanapra vonatkozóan 9:00 óra után kezdeményezett lemondást a rendszer nem engedélyezi.

 

Számlázás, befizetés

A megrendelt étkezésről minden hónap 16. napján – ha az munkaszüneti vagy ünnepnapra esik, akkor az azt követő munkanapon – számla készül. A számla kiállításáról elektronikus úton a regisztrált e-mail címre értesítés érkezik, amelyben a linkre kattintva megnézhető a kiállított számla képe, illetve a Menza Pure programban is megtekinthető a „számlák” menüpontban. Az eredeti számla igény szerint a pénztárban átvehető.

 

Az étkezés térítési díját a számla kiállítását követően 6 munkanapon belül kell átutalni a CISZTERCI REND NAGY LAJOS GIMNÁZIUMA ÉS KOLLÉGIUMA  11731001-21331042 számú bankszámlájára. Az utalás közleményében a számlaszámot, a tanuló nevét és osztályát kell feltüntetniMinden számlát külön-külön szíveskedjenek utalni!!! Ha az átutalt összeg nem egyezik a számla összegével vagy a közlemény nem megfelelően van kitöltve az utalás visszaküldésre kerül. A „számlák” menüpontban megtekinthető, hogy a kiegyenlítés megtörtént-e. A megadott határidőn túl befizetés semmilyen formában nem lehetséges, a megrendelés törlésre kerül. A befizetés elmulasztásának következményeit a megrendelő viseli.

 

 

Étkezés

Az ebédlőben az intézmény által készített egyedi vonalkód kártya leolvasásával lehet étkezni. A kártyát minden tanuló első alkalommal ingyenesen laminálva megkapja.

 

Regisztráció módosítás

Regisztrációs e-mail címet módosítani az etkezes@crnl.hu címre küldött levél útján lehetséges, amiben kérjük megadni a tanuló nevét, osztályát, és az új e-mail címet. Az új e-mail címmel belépni az „Első bejelentkezés” bekezdésben leírtak szerint lehet.

 

Információ, reklamáció
Információ kérhető, illetve reklamáció, adatbeviteli hiba bejelenthető az iskola pénztárosánál, aki azonnali probléma esetén a lehető leghamarabb, minden más esetben maximum 5 munkanapon belül válaszol.
 
Elérhetősége:
Kosztolányi Katalin
e-mail: etkezes@crnl.hu
telefon: 72/312-888/2 mellék