Bemutatkozás
Bizse Roberta – iskolapszichológus
Bizse Roberta vagyok, a Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziuma és Kollégiuma iskolapszichológusa. 2008-ban végeztem a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának pszichológia szakán, emellett elvégeztem a Kaposvári Egyetem óvodapedagógia képzését, és Proaktív Life Coach oklevelet is szereztem. Szakképzettségi területeimnek megfelelően a pszichológia, a pedagógia és a coaching módszertanának ötvözésével dolgozom az iskolapszichológusi munkámban. Korábbi tapasztalataim a családsegítés-és gyermekjólét területéről, közösségi foglalkozásokból, tréningekből és egyéni konzultációs tevékenységekből adódnak, valamint saját nagycsaládos mindennapjaim élményeiből és tapasztalataiból. Bármilyen tudás és képesítés mellett legfontosabbnak mégis az emberséget tartom a munkámban, hiszen az empátia, a szeretetteli odafordulás és elfogadás alapja egy bizalomteli kapcsolatnak, amelyben létrejöhet akár az egyén, akár egy csoport „jó-létének” megsegítése.
Kocsis Katalin – szociálpedagógus / ifjúságsegítő
Kocsis Katalin vagyok, a Ciszterci Nagy Lajos Gimnáziumban dolgozom, mint ifjúság segítő. Az iskolai szociális segítői tevékenységgel kapcsolatos feladataimat szociálpedagógus alapdiplomával, klinikai szociális munka mester diplomával, illetve gyermekjóléti alapellátás szakvizsgával végzem.
8 éve dolgozom a gyermekvédelemben, mely időszak alatt különböző területeken szereztem speciális képzettséget annak érdekében, hogy munkámat minél hatékonyabban végezhessem: családterápiás végzettség, megoldásfókuszú mediátor, megküzdési képességek fejlesztése – kompetencia fejlesztéssel, konfliktuskezelés - asszertivitás - erőszakmentes kommunikáció, szocio-emocionális készségek fejlesztése és az életpálya tervezés támogatása tehetség mentorálással, Nemzeti Pályaorientációs Portál felület felhasználó, Bullying prevenció Jelenlegi tanulmányok: Pécsi Püspöki Hittudományi Főiskola- pasztorális tanácsadás szak - végzős hallgató.
Az iskolában folytatott prevenciós és intervenciós tevékenységet, tanulmányaim során megszerzett szakmai ismeretek és módszerek alapján végzem, annak érdekében, hogy a diákok minél egészségesebb mentális állapotban tudják a lehető legjobb teljesítményt elérni tanulmányaik teljesítése során.